20100902

iftar 2010 - nailis restaurant

isnin - 30082010


hari paling memgembirakan saya.saya jumpa orang yang saya sayang didunia.hanya Tuhan saja yang tahu tahap kesayangan saya pada mereka.malam tu kami plan buka puasa sama kat Nailis Sentul.saya hampir gila dengan suasana tempat tu.raya nak pindah pindah tempat je.nak rasa semua suasana.heh.

monyet monyet malam tu.
> fathi zombie
> abby ramlah ram
> neddy feminin
> fadzila alejandro
dan saya emma dangdut :)

saya banyak diam cuba masuk keadaan.dah lama kot tak jumpa dorang.kekok pulak.lain kali saya nak lepak hari hari.kalau boleh nak satu pejabat satu umah semua sekali.kalau dulu kami selalu kua sama..tidur sekatil.makan semeja.mandi?asing tapi bilik air sama.kalau boleh hari hari nak together.waa.rindu nya.saya ingin macam dulu.semua seperti dulu.bahagia nya hidup.tapi sekarang dah berubah.mereka dah lain.sebab..

> dulu fathi rambut panjang sekarang rambut pendek
> dulu abby rambut pendek sekarang rambut panjang
> dulu neddy saya rasa rasa dia rambut panjang sekarang rambut lagi panjang.baru kenal.jadi tafsiran sendiri.heh!
> fadzila.pun baru kenal.dorang baik.even baru kenal tapi dah macam jiran sebelah.
> dulu dorang selalu bahan saya pasal gigi.bila gelak besar nampak gigi msti dorang jerit 'emma gigi!'
kelang kabut tutup mulut cepat cepat.haha.tapi sekarang tidak lagi.gigi tu dah takde.heheh (gelak jahat)

 ni bukan geng 36. ini geng 24. 
24 tahun
"korang pasan tak kita sedondon biru.haha!"

dolu

14 comments :

Cik Fathiyah said...

i love u emma. nnti kite lepak lagi. 3 of us!!! muah muah

abby said...

pasni g lepak sane lagi jom. jumpe abang bad. hahaha :P

emma mohd sham said...

ti!
mesti mesti!
wajib wajib!
harus! harus! :)

emma mohd sham said...

b.haha.nnt ko pening kang.ha lantak u.hahah!

nffarr said...

wehh kenapa tak ingat kan aku? sedih ar :(

Cik Fathiyah said...

ab ckp abg bad aku da konpius. mane ab tau name dia? pastu teringat abg leBAT. bodo ney

angah said...

it's okey dear....no harm done..
nak bawa mak buka posa dgn angah yerrrr..dah nak raya dah dik oii...hehehe

Cik Orked said...

pretty emma, nanti kita lepak lagi oke.suare u sedaaaapppp la sayang!

emma mohd sham said...

nffarr.
babe.aku ingat je ko slalu.sungguh.smpi tbawak mimpi. :)

emma mohd sham said...

fathi.ab da angau ngan abg bad.abis la ari2 dia ajak g sane lg :P

emma mohd sham said...

angah.pose la..pose ganti..nnt emma dtg umah angah yaa! :P

emma mohd sham said...

cik neddy yg manis lg cumel mmg bergaya :)
tetiba tingat u nyanyi lagu raya aishah 2.feeling u...sumpah mak tak tpu.tangkap leleh! :P

noor hawa natasya said...

kenapa sy x ader...??sy pon 24 tahun jgk..
mentang2 la sy x single lg...sob.sob.sob. ;(

EMMA MOHD SHAM said...

no syg.
mne leh aku lupe ko.ko shbt aku dunia akhirat :)
ure my besh gift from Allah SWT..
:*

yunk,tade kaitan single n married2 ni tau.. tak baek tau..laen kali msti u ade k :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...