20100805

sathiku ada sakti

saya ada kawan baru.nama dia sathi.sathi sangat baik tinggi pulak tu badan pun berbulu.saya baru je kenal dia.jarang jumpa.jumpa pun bila perlu.dah jumpa dia kelu saya apalagi jadi batu.saya suka dia.jangan salah anggap saya suka dia cuma...bila dia geleng tanda setuju.tak setuju pun dia setuju.itu tradisi.faham sendiri sudah.

dia ambil berat soal saya.saya beruntung ditemukan dengan sathi.sepanjang pekenalan dia tak pernah sakitkan saya.sentiasa beri nasihat yg saya tak boleh nak argue.tak jemu jemu tengok muka saya ni (??).beri sepenuh perhatian pada saya.yang yang paling penting dia sabaaar.....

satu hari kami berjanji akan berjumpa di tempat kerjanya jam 10pagi.saya terus setuju tanak tunggu lama lagi jumpa sathi.hari biasa jadi saya terpaksa berpakaian kerja.degup jantung laju.saya biarkan perasaan ini menghantui saya sebab..........



....nak tanak saya kena cabut gigi juga!saya pasrah ditangan sathi.takde cara saya nk pujuk sathi.gigi ni memang tak boleh diselamatkan lagi.terima lah padah kerana tidak menjaga gigi.terima kasihlah ya sathi.you buat memang tak sakit.paling i suka sathi buat screening gigi sampai gosokkan gigi i lagi.sekarang tinggal lagi 2 appointment je tuk lengkapkan misi.

sedih+gumbira=??
sedih     : tak dapat jumpa sathi lagi.
gumbira : tak perlu tahan ngilu seriau lagi.
tak pe lah.nanti saya sakit saya jumpa sathi lagi.
mesti nurse tu cakap 'lagi lagi sathi lagi lagi sathi!'
oh ya!saya ada lagu untuk sathi.dengar ya!

(melody : shades/lagu malam)
oooh oooh sathi!
kau ada kuasa sakti
tanganmu membela gigi.
sakit cuma celah gigi
oooooooooooh ooooooooooooohoi! oooo!  :o
oo sathi sathi sathi.....sat...........thi! :)

terima kasih doctor sathi.u memang cool! :B

7 comments :

sha a.s said...

cettt!! ehehe

Mrs K@Syida said...

ops baru ler boley jengah blog.. tq for adding me,,,

emma mohd sham said...

sha - mai la kenai ngan sathiku :P

angah - sila activekn blogmu yea!nnt mak tanye tanye je :P

Mrs K@Syida said...

hehehe...apa kata suruh mak buat blog jugak...hahaha mesti uteh & ema takde can guna pc sebab mak dok cari resepi...

fathi bukan sathi. said...

sathi takde, kan ade fathi. hehe

emma mohd sham said...

hahah.bukan kata resepi.tah tah dia niaga kt sni. :P

emma mohd sham said...

fathi.u pun nk lagu gak yea..nanti ya nanti!!ciap ah uu.hehe :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...