20100812

mickey punya pasal


pelik.serious saya pelik.andaian saya meleset.saya cuba terima kenyataan.saya cuba faham keadaan.tu la lain kali jangan berprasangka dulu.seikhlas ati saya minta maaf.saya tahu saya tak patut cakap dalam hati pasal mickey mouse lekat dinding tu.kerusi lama tu.notice board dah kuning kuning tu.marmar tangga.selak pintu.cawan besi.lap kaki.sapu tangan orang kawin.kipas angin.hurm.sorry.sebenarnya saya dah kerisauan.kegelisahan.ketakutan.lagi lagi tepaksa tu buat benda yang paling saya tak suka.saya menangis meraung raung minta tolong pun tak guna.mesti orang kata saya gila. :'/

emma.
ah sudah.ish.nape tak panggil orang lain je.(padahal aku sorang je yang ada :P)

masuk.duduk.baring.goyang2 kaki.dia boleh pasang kipas direct daa.kalau tlena ni jangan salakan saya.

1 minit.tak muncul muncul.penantian atas kusi sungguh menyiksakan.mengadap pulak sticker mickey tak tau taun bila punya zaman.rasa gatal tangan je nak kutil cabut buang.tuk hilangkan perasaan macam macam buat buat main hp.tuka tuka background.font color.almaklum hp tak canggih.jangan nak cakap lebih :P

dia datang datang.terus capai surat baca dua tiga line.buat kira kira.kasi empat injection.ciap boleh tanya.
dah ready ke?
soalan apa tu??boleh saya jawab tak padahal bibir dah kembung cam ikan buntal da ni.alahai kamilah..geletek kang.
dia bangun penuh gaya.badan kecik tapi tetiba saya nampak besa je aritu.terbayang dia rupa gegasi ijau yang jahat cuba merampas harta karun milik saya.ah tidak!movement dia saya nampak ala ala matrix dah ha.ketaq' lutut makin laju.pejam mata kuat kuat konon boleh hilang sakit tu.
krrrup!satu.
pruup! dua.ciap
sudah?are u sure?tadi saya langsung tak rasa apa apa kot.pelik.sungguh pelik.saya tak pecaya sampai ke sudah.dua batang gigi sekali gus kot.takan tade rasa langsung??sikit pun takde ni.darah punyalah banyak keluar.loya je tekak telan darah bgelen gelen.nasib tak boleh puasa :P

nurse tu puji gigi cabut saya 2 cantek elok lagi.
bila saya tengok.ak ah la betul la.gigi sehat sehat la dia.gomok gomok pulak tu.ala lalala.

mulut masih kebas.saya senyum pakai mata tanda terima kasih.
disini saya ingin membuat sedikit promosi.ha!silalah ke klinik kamilah pasti takan menyesal.haha!saya tak dapat pape pun.kerja amal. :) klinik dia koboi ckit tapi yang penting service dia tiptop.seyes.two thumbs up.saya rasa macam nak cabut semua gigi ni.nyesal saya bayangkan dia macam gegasi.lepas ni confirm macam bidadari  0:P

sekarang ada dua doctor buat saya jatoh ati.kamilah sathi.gigi saya da habis cabut.3 batang semua belum masuk lagi korek tampal tampal.terima kasih banyak banyak.susah susah je buat saya rongak.paling best bos saya panggil emma rongak.saya tpaksa bediet.saya tersentuh sebab mak tau saya tak leh makan jadi jadi...dia buat bubur bekal bawak gi kerja supaya saya leh makan curi curi.haha!nape la tade hari doctor kan.kalau tak saya dah tolong sambutkan ngan mercun pop pop.saya tak tau nak bagi apa.nanti saya post kad raya la ya!tungguuu!

ni jalan pigi sana..kalau puasa jangan nak ngelat pegi ha!

Klinik Kamilah (landmark : kfc)
No.23A jalan 54,
Desa Jaya Kepong
52100 KL

selamat menjalani rawatan dan selamat berpuasa :B

6 comments :

Nadnadnadiiiiii'ku said...

ngenng sial.... ok, nama baru.. emma rongak!

abby said...

ahaha aku pn nk cabut gigi ah cani.nk pkai braces.its never too late aite?hahaha.

emma mohd sham said...

nadot.en mus je aku benarkan panggil..ko kene panggil aku emma cumel kan sedap bunyi nyer tu :)

emma mohd sham said...

ab.pat pakai leh jd twin aku.almaklumlah gusi sehat cam kiter ni blumba2 gigi nk tumbuh.aleh aleh kene cabut. :P

cabut tak sakit seyes.tampal ngilu je.nnt nk cabut aku bwk kt klinik ni.baguuuuus!

Mrs K@Syida said...

wah wah wah..lepas ni senyum mesti lebih menawan...silau2 gitu...Gigi Raya...hehehe..
(sedey, sedey...tahun ni tahun klang...huhuh..jangan tak bawa mak jalan beraya tau...)

emma mohd sham said...

hahaha.gigi raya :P
takpe2 pusing je la mane mak nak sbb sbb abah beli bmw baruuuuu..bmw??apakah? :P sila la tanye mak yea..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...