20100830

lagu tak jemu

tiap tiap Isnin mesti ada perhimpunan.kalau time perhimpunan saya tahu semua jadi malas je nak beratur nak kena nyanyi 2 3 lagu.nak dengar guru bercakap sorang satu.saya rasai tu semua dulu.dari tahun 1993 94 95 96 97 98 2000 01 02 03.wuuu.lama wo.pernah tak terpk bahawa betapa betuah nya ketika beratur time tu?tak rasa bahagia ke nyanyi lagu Negaraku?indahnya.

Ahamdulillah.organisasi saya selang 2 3 bulan mesti ada assembly.lega dapat nyanyi walaupun tak hari hari.kita patut terap pada semua organisasi even swasta or badan kerajaan.saya percaya kalau hayati betul betul lirik lagu tu mesti nak meleleh you.wah!semangat patrotik tetiba.tapi tolong percaya saya yang saya amat sayangkan Malaysia saya.saya berdoa hari hari agar Tuhan lindungi kami.petahankan hak kami.tidak pecah belah kan kami.tolong ingatkan mereka yang alpa tentang datangnya kemerdekaan milik kita.

ya betul negara kita ni bebas beragama tapi diingatkan,
Malaysia milik Melayu & Islam agama rasmi.
jadi jangan pertikaikan ini semua kerna kamu tidak puas hati.
nanti raja-raja kami murka.bahaya.
terima kasih atas pertimbangan dan kesedaran kalian.

i heart Malaysia.should i repeat?

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...