20090812

member hingus

lokasi: grand season hotel
penganjur: no

bukan senang nk kumpul kawan kawan lama lagi lagi budak budak zaman sekolah rendah.banyak kerja wo.nak calling texting set venue layan kerenah budak budak gila ni.pergh.
no si penganjur

niat murni si no ni patut jadi contoh.kumpulkan kawan kawan lama yang lama terpisah.buat jejak kasih.peluk peluk ciuum ciuum.best.(jungkit dagu).

mula mula janji ramai datang.rindu rasanya dengan budak budak ni.apa la cerita mereka.semua 'jadi orang dah' kata orang tua tua.


lagi 2 3 hari nak jumpa no msg kata ramai tak dapat follow.pulak dah (bisik aku).sian no.mula janji nak pegi tapi last minute half of them canceled.ada hal la.bf tak bagi la.exam la.tapi aku tak leh nk salahkan mereka.mungkin ada benda yang tak boleh elak.tak pa lah.lain kali boleh jumpa an.aku rindu jadi aku join in.reunion ni bukan selalu buat pun.dapat jumpa 2 3 jam pun kira okeh la.at least we'll keep in touch right.those who came on that day many tanks.uguys r awesome.

soklan azali yang biasa aku dengar.
soalannya adalah seperti berikut:
  • sihat?
  • kerja mana?
  • bila nak kawin?
  • duk mana sekarang?
  • buat apa sekarang?
  • bf kau siapa sekarang?
Jawapan aku:
  • steady babe.kau?
  • m___.kau?
  • belum sampai seru.kau?
  • rumah lama.kau?
  • kerja.kau?
  • mana ada (angguk malu malu).kau?
Jawapan ikut syaitonirogim
  • sakit ni.tak nampak ke.kau?
  • kerja makan gaji untuk makan hari hari.kau?
  • kenapa.kau nak sponsor baju nikah aku ke?kau?
  • rumah kebajikan milik mak aku sediakan untuk anak anak dia sahaja.kau?
  • duk melangut depan kau tengah sibuk tanya aku.kau?
  • nape kau nak tau.kau nak kenal pastu kau nak caras laki aku la.dem u.
heh.saje je.aku tak sejahat tu la.aku budak baik.baik ke?

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...