20090801

ais ais bebeh

ahad petang fathi sibuk ajak pegi main ice skating.call msg asyik cita pasal ice skating je.dia teringin na nak main tu.sian dia.jadi satu ari pakat ramai pegi sunway.aku no farr and fathi.kami jarang dapat jumpa sebab masing masing hal sendirikan.no sibuk dengan futsal team.fathi kerja dia.farr hal lain pulak.sekali sekala dapat jumpa syok hohoho.gamba sakan la.lagi lagi si no.sawan camera dia dah datang.tiap tiap minit nak begaaamba je.layan.sampai sampai fathi dah lompat lompat macam bymbo.teruja dia.hasrat dah tcapai.ingat nak terus main tapi perut suma dah lapa so bedal dulu kat teppanyaki.order masing2 bayar.suma da begaji kan.jaga bajet.faham sendiri sudeh.heh. habis makan perut suma jadi boyot.badan dah berat.bontot apatah lagi.nak bangun pun malas je rasa.jalan pun tepaksa. mahal jugak main ice skating ni.sekepala charge RM35++.guna untuk makan satu hari pun boleh muntah wo.bila fikir balik tak pa lah aku pun tak pernah cuba benda ni.
luar court jalan terkangkang kangkang.macam gergasi.berat seh kasut ni.keluh aku.masuk pulak kena seret.fuh.nasib baik masa kecik mak aku belikan roller blades.tak da la aku janggal sangat main benda gila ni.gesek gesek tunjuk teror sebab tak jatuh lagi.tengok bontot orang tompok basah confirm dah jatuh tadi.haha.kalau jatuh la ni.pergh.lebam kot.farr main kejap je.rasa setengah jam pun tak sampai.dia tak berani la.aku fikir bayar mahal je aku main sampai 3jam.badan dah letih pun paksa diri jugak.nanti rasa ralat.
dah penat gossip jap
suma da surrender kecuali fathi aka messy.lain hari dia nak main lagi.suka betul dia main skates. jalan jalan kat sunway tak kan tak beli barang kan.singgah kedai kasut.pilih gold suma bulat suara setuju cantik.aku beli tambah koleksi.kami balik tak lambat.puaskan nafsu si fathi nak main ice skating je.hehe.
pesanan penaja : sahabat sampai mati kawan.
aku bukan buat muncung.gigi aku jongang.
bukan milah jongang.emma jongang.haha
kami dah kesana anda bagaimana?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...