20090731

menggila di zoo negara

Ingat lagi masa sekolah rendah kalau ada apa apa rombongan mesti aku nak join.tiap tiap taun tuka organizer tapi tempat sama je.1 rombongan 3 tempat.first pegi muzium negara mesti lepas tu gi tugu negara, akhir singgah zoo negara.every year name aku mesti dalam list.budak.kawan gi aku pun nak gi.paling aku suka pegi mesti la zoo negara.benda hidup.jumpa haiwan ni nak amik gamba jumpa binatang tu sibuk nak usik.pantang.tak bosan.last pegi umur 11taun.lama tak ziarah kawan kawan lama kat sana.erm.
dua taun lepas.tak ingat bila.dengan member.plan tak dirancang pun.hujan belah pagi time tu.aku borak dengan air poll.tiba tiba teringin pulak nak ke zoo negara.poll kata on je.cergas.kami gerak petang lepas hujan sebelum magrib.sapa ada jalan.fariza aku airpoll.3 kepala pun jadi. sampai.nak masuk tokei zoo negara charge satu dahi sepuluh ringgit.entry check point zoo macam pegi tengok bola.best.ada feel.dah masuk suma orang jadi jakun pak dukun.mula mula ziarah rumah mak jah (gajah).sebelah rumah kak pah (zirafah).lepas tu rumah pak tan pulak(orang utan).gila kami jadinya.ke aku je?
pantun pendaki bukit
skodeng si cacing kepanasan
airpool tak suka bgambar jadi aku amik tapak kaki dia.heh

malam dah.kata waktu malam best.suma jadi aktif tapi aku suluh suluh tak nampak apa apa pun.tipu.(muka frust)

No comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...